dimarts, 28 de juliol del 2009

1st visit!! =)




Ja ha començat una nova setmana i, encara que el cap de setmana va ser durillo (si menciono el dia 25 de juliol suposo k la majoria entendreu per què), la setmana ha començat amb una dosi extra d'energia. Una visita sempre ajuda =)

Dissabte vaig tenir l'enooooorme plaer de compartir el dia amb en Ruben (AKA The Legend;) I òbviament, a part de disfrutar de London, de les vistes des de Greenwich again, del passeig pel Thames o dls cacauets garrapinyats, us asseguro que ens vam enrecordar molt dels 15's.

Gent no estic per allà aquests dies però ni falta fa k us digui k les Santes són una vegada a l'any!! Així k visqueu-les tan com pogueu! Queden dos dies i encara hi ha molt per donar i per rebre d'aquestes festes màgiques, gaudiu-les per mi també please i avui crideu fins a quedar-vos afònics "No n'hi ha prou!" (tu i l'equip de guies també eh Ruben!)

Mil gràcies per la visita Ruben! (o vaig ser jo la que vaig fer la visita? ara nouse... jeje) Un petó super fort!!

I des de London cap a Mataró... Glòria a les Santes!!!


Sona: (No sona, però és el que ha sonat aquests dies dins el meu cap) El Bequetero!!