dijous, 2 de juliol del 2009

back in london!








Hola gent!!


Back in London... Després d'un cap de setmana stressful stressful torno a ser x akí donant voltes! perkè la veritat es k akests primers dies de la setmana he tingut poca energia com x tornar a les classes de dansa, dilluns vaig arribar destrossada i la resta dels dies tenia el cos k semblava k m haguessin fotut una pallissa jeje tanta tensió en pocs dies no podia ser bona...


així k he aprofitat akestes tardes per fer turisteo i per gaudir dels parcs k akests dies s estan convertint en les platges particulars dls londoners. si jo estic passant calor imagineu-vos ells k no estan nacostumats! (encara k suposo k no té res a veure amb el k deveu estar passant vosaltres!) l'altre dia vaig descobrir chinatown, la plaça del famoseo de Leicester i tot de llocs k nkra no havia vist de nit on a més a més cada dia lien alguna x en Michael Jackson. al blog penjo algunes fotillos més d'akesta rutilla, vale?


vaig a preparrame el dinar k aniré a menjar al parc per sentir-me integrada amb la resta d'habitants :P


Petooooooooooooooooons!!!


Sona: Summer cat - Billie the Vision & the Dancers (kin bon rollu d'anunci i de cançó.....)