diumenge, 19 de juliol del 2009

Punt Zero



Noo.... Porto uns dies no del tot localitzable, però no té res a veure amb la Swine Flue! per més japonesos k portin mascareta pel carrer (London està immersa en una paranoide total), la grip encara no ha pogut amb mi!

Finde de turisteo i de fotos típiques! el temps segueix sense acompanyar, però el mar sempre és mar i ahir el vaig veure a Brighton!! Jo a mataró no m'hi he fixat mai, però ahir mntre ens acostàvem a la platja l'aire anava agafant una olor molt peculiar (wenu i el so dels milions de gavines que hi havia per allà donant voltes també ajudaven a saber que ens acostàvem al mar!). Una ciutat maca, però amb massa pluja i vent per poder-la gaudir!

I avui...Greenwich! la foto bona és des de l'altre costat, però no tenia humor per fer la cua quilomètrica que hi havia! i total una línia és una línia,no? Doncs per aquest costat també serveix! El dia ha acabat al Cloud Dance Festival. Jo soleta..obviously! Per aquestes ocasions ja ni em preocupo a buscar acompanyants jeje

I ara a descansar que demà torna a ser dilluns! I ara més que mai m'he de concentrar que l'Advanced level requereix les neurones més despertes o se m'escapen paraules noves que he d'anar apuntant al meu diccionari particular!

Bona nit i bona setmana a tothom. petoons des de Londres!

Sona: Details in the Fabric - Jason Mraz