dimarts, 7 de juliol del 2009

Prèmiere, uuhhh!




Famoseo famoseo!! Això és el k buskàvem avui a Leicester Square! Sortint de l'escola hem anat cap a la prèmiere de Harry Potter, però jo no he estat capaç de reconèixer a ningú!! Tinc la foto d'un suposat company d'en harry, però us he posat la foto representativa de l'atmosfera, que era a lo que anava jo! A veure l'estora vermella!(i de rebot les adolescents histèriques...) Encara que els actors si es descuiden han d'entrar remant al cinema! Ha caigut una impressionant, Picaddilly inundat i quan dic inundat vull dir k l'aigua en un dels passos de peatons m'hauria arribat al turmell si hagués passat per allà!

Per sort el cap de setmana vam poder salvar-lo i disfrutar de les nits i dels parcs! La veritat és k això de tenir concerts de gratis estirada a Hyde Park no està gens malament, i akests dies hi ha música nonstop =)

De coses me n'han passat mil, des de deixar-me els apunts i el llibre d'anglès en un pub (k encara espero recuperar pk són així d majos i el de Lost Property mai està disponible!), passant per escollir un seient trencat en un cinema k m va deixar assegudeta al terra, fins a entrar a la classe de contempo ekivocada i fer una hora i mitja de contemporari I una mikeeeeeeeeeeeeeta avorrida! en fi... ja és això tractant-se de mi. ah! i a això afegiu-li k em deixo el paraigües cada dia a casa i podreu entendre també perquè m'he posat malalta akests dies. estic molt millor per cert!!

Ara us deixo k comencem Criminal Minds i amb una mica de sort ja hauré vist el capítol en castellà i em serà més fàcil entendre les xerradetes de l'Spencer.

Mil petoooons gent, bona nit!