dimarts, 9 de març del 2010

Felicitaaaaats iaiona! Ja ets centenària!






Fa 3 anys que tinc la sensació de penjar sempre la mateixa foto. És el mateix racó, les mateixes persones, el mateix sillón... Però avui ha estat especial.
Avui me la mirava i veia taaantes coses en un sol cos. És veritat que aquests últims anys semblen no haver-te afectat. Podries haver-te'ls passat asseguda a la teva butaca i jo cada 9 de Març hauria vingut a disparar la càmera per presumir de besàvia. A tu ja no et veig cap arruga nova, per molt que et queixis de com et costa ara caminar. Però per nosaltres sí que han passat els anys...hem crescut, i fer-ho al costat d'una persona que ha viscut tant és un privilegi. Em sento afortunada. I per això avui hem presumit de tu fins i tot a la tele!!
Perquè 100 anys s'ho mereixen i TU t'ho mereixes!

Els que em coneixeu sabeu que tinc cert pànic a la vellesa, però aquestes frases de Lluís Llach avui em semblen del tot certes. Tenir una besàvia que celebra el centenari obre molts límits. Tenim temps. Només hem de trobar com i amb qui compartir-lo. Avui el matí era per tu iaiona =) Moltes felicitats!

Vell és tan bell,
Vell és tan bell
que s’obren els límits
del temps, de l’art, del cant, de mi, de tu, del món... la vida.

Lluís Llach