dimecres, 26 d’agost del 2009

Visites 2!







Setmanes de compte enrere... Plenes d'adeus com el d'aquesta senyoreta de l'esquerre (una actriu italaina per cert, ara no sé si em puc haver buscta problemes per posar la seva foto a internet..:S) I també de visites? No veieu algú no habitual en aquest mundillo londinense?

he tingut el Daniel i l'Emma uns dies per aquí =) Una s'adona en aquests casos de lo cansat que és fer sightseeing per London!! Una llàstima que al final el Damien no pogués acostar-se a Londres sinó ja hagués sigut un retrobament Erasmus en tota regla! per cert, després d emolts intents ja tinc la foto a Abbey Road! jajajaj va costar lo seu i estic rígida com un pal però puc dir.. I was there!

Avui una mica més de depre per acabar ve la setmana...:S Enacra em queda una mica més d'una setmaneta per aquí, però em toca despedir-me del Diego, el Chico i el Raoni que marxen a treballar por ai tota una setmana a un festival i quan tornin jo ja seré a Barcelona. Però a dos els veuré d'aquí poquet per barna, així que intentaré fer un "fins aviat".

Marxo gent, molts petooons!!

Sona: Staralfur - Sigur Ros