dijous, 20 d’agost del 2009

Perquè aquí també tenim estiu!!








Avui dedicat als dies sol!! Als dies sense núvols al cel, com el que vam tenir fa dues setmanetes que ens va deixar disfrutar d'aquesta platjaaaaa! Jo vull tornar-hi...! La veritat és que va ser un dia genial! Tots semblàvem nens petits quan tocàvem l'aigua (sí,sí... ja ser que tots teniu la idea que sóc una sargantana que no es mulla quan va a la platja, que només es torra el sol, però s'havia de provar l'aigua de l'English Channel!!) Aigua fresqueta, picnic, sol, sorra (massa fina, tot sigui dit), passeig per un poblet anglès, viatge amb autobús... Tot això i més va tenir el dia a Bournemouth amb el Chico, la Lu, el Raoni i l'Arhur. Poso alguna fotillo més a http://carleta87.blogspot.com, vale??

Doncs wenu, akesta foto és mig de record, mig perquè m'ajudi mentre creuo els dits perquè el temps aguanti tal i com està sent aquests dies. És estiiiiiu, per fi ha arribat de nou! I no vull haver de donar voltes er Londres amb paraigües amb l'Emma i el Daniel que arriben avuuuuui!

Us deixo gent que em toca anar a moure l'esquelet una estoneta. No sabeu lo bé que em senten aquestes classes de contempo matineres!

Ja puc començar adir ens veim aviat perquè no queda gaire.. Petoooons!

Sona: Use somebody - Kings of Leon

1 comentari:

Albert Ventura (Teto) ha dit...

m'alegra saber i veure que l'estiu et va genial carleta. Una abraçada desde Cabrera.