dimecres, 18 de març del 2009

reunió de generacions!



per fi he trobat el moment d'actualitzar! tinc fotos de visites, de sopars de ballarines, de mil coses!!!! Però aquesta no podia esperar més! a la celebració de l'aniversrai de la iaiona va ser possible fer una foto k feia moooolt temps que esperava!!

4 generacions!!! va costar reunir-nos, però haventhi tanta dona us podeu imaginar que fer una foto que més o menys ens agradés a totes també va portar el seu temps!

gent k comença a fer calor!!! ja tenim akí la primavera trompetera! amb ganes d k arribi definitivament, pugui treure'm el refredat de sobre i recuperar la meva veeeu (si els pekes em deixen, clar...)!

nenes a veure si puc venir a veureus aviadet. una abraçada molt forta x vosaltres dues!!
i petonets x tothom!!!

P.D.:tinc tantes ganes d'apalancar-me al sofà k no he engegat ni la música pk sinó segur k em vicio una cançó rere l'altre, així k no Sona res!