dimecres, 31 de desembre del 2008

Bon any nou!!




Difícil escollir una foto per tancar l'any. Al final una d'akelles borroses i no precisament ben enquadrada k explica poc, però que amaga molt més del k sembla (ho saben de sobres els dos afortunats que eren amb mi...) Suposo que molts dels moments que recordarem del 2008 aniran carregats d'imatges i d'aquí molt temps encara serem capaços d'ubicar-los en un dia i hora (ho diu una malalta de les fotos i una k s'ha passat els últims mesos dient "avui fa un any...") però espero k tmbé hi hagi hagut molts moments k no eren de foto però k us han regalat sensacions úniques. Emporteu-vos totes aquestes sensacions i el que anés amb elles cap al 2009, i deixeu una miketa d'espai x afegir-ne de noves!

Ahir un amic em preguntava kin balanç feia de l'any. Li vaig dir k havia guanyat estabilitat en moltes coses, i que havia renunciat a ella en d'altres jeje. Pensant-hi he vist k podria tallar l'any en troços, k gairebé em sembla k hagi passat més d'un any x la d coses k han canviat! però en canvi ha estat taaaaaaan ràpid... Després d'un Erasmus k aviat hauré de situar dient "l'any passat no, l'altre" em tocava reenganxar-me a la meva vida aquí, aprenent a viure amb el record d'aquesta experiència i amb tot el que hi havia de nou gràcies a ella, i afrontant coses k havien kdat penjades i altres k estaven x venir. prova superada de moment! x sort, però, segueixo tenint mil històries x resoldre akest 2009! k avorrit seria sinó!

Gràcies a tots els k d'una o altra manera heu format part del meu 2008.

Passeu-vos-ho molt i molt bé akesta nit gent!
Feliç 2009 a tots ! =) Una abraçada...

Sona: Spending my time - Roxette