dilluns, 6 d’octubre del 2008

Per molts anys burri!


Moltes felicitats burrotaaa!!!!! (abans k t comencis a keixar de la foto, deixam dir-te k era akesta o akella k tenim gairebé de casament sota l'arbredel teu pati. i akella per lluir "palmito" mlt bé,xo x un aniversari és més mona akesta, eh k si??)

Nenaaaa, k comencem a sumarnhi al 2! I no vull!! Xo vaja k tu potser estàs encantada ehhh, i n akest cas doncs res... només puc desitjar-te k les potes de gall tardin tant com sigui possible i k les agobiants responsabilitats les portis tan bé com puguis :P tontaaa k no! k estic segura k a tu akests anys t'aniran millor encara k els últims, pk tinc el pressentiment k t'esperen mltes cosetes.. I el camí ja s'anirà fent (sin prisas, por favor!).

I res tu, k akí una reclama abraçades, xo com k ha estat el teu dia doncs va...te'n regalo jo una a tu jeje En serio burrica, k tinc moltes ganes d veure't i k m explikis mil històries, i k t'enfotis una mica d les meves cantarelles, i de mirar amb complicitat a l'emma quan arribis tapada amb mil bufandes, etc etc

Una abraçada Anna.. viu els 21! T'estimo