dissabte, 6 de juny del 2009

La següent... des de Londres!




Foto tonta, comentari tonto! Això és el k passa per actualitzar amb poc temps... Suposo que ja us esteu acostumant a aquest tipus d'actualitzacions. Però...!!! Atenció perquè se avecinan cambios!
Vaig amb poc temps perquè m'esperen. M'esperen perquè tenim poques hores. Tenim poques hores perquè jo he de marxar a les 5 de la matinada. marxo a les 5 de la matinada perquè a les 7.15 agafo un vol que em porta a.... Londres!!!! Ha arribat el moment gent i això vol dir que espero que aquests propers mesos el fotolog i el blog puguin ser de nou un espai on explicar-vos coses vàries =)


De moment molts petons a tots els que no he pogut veure (els que he de veure ara tranquils que ja patireu prou les meves abraçades! jeje). Muaaaaaaaaaaaaa


Ens veiem aviat gent!


Sona: Don't get me wrong - The Pretenders