dilluns, 2 de març del 2009

Enjoy it!!


Tot el que us havia de dir ja us ho he dit... però si us demano que reactiveu el fotolog per poder seguir la vostra aventurilla, el mínim que puc fer és dedicar-vos-en un per desitjar-vos experiència genial!!!!!

Fa ja uns quants mesets (molts ja si em poso a contar-los) ens fèiem aquesta foto al llac de Jyväskylä. L'Emma i jo ens havíem convertit en unes fans incondicionals d'aquests llacs glaçats i vam intentar contagiar-te la màgia de Finlàndia en 5 dies quan vas venir a visitar-nos! Vull el mateeeeix!!! D'aquí a res seré amb vosaltres i vull que em presenteu a mil amics, que em porteu a l'únic local de Cambridge on deixin entrar a dues catalanes tan boges, que em deixeu 1 horeta sencera per estudiar-me tot el que hi hagi penjat en un metre quadrat de paret de les vostres habitacions,... que tingueu ganes de fer-me entrar en el vostre mundillo (temporalment!! prometo no quedar-m'hi jeje)

Us estimo petardes, moooolta sort!!

Sona: Latika's theme - A.R. Rahman, Suzanne D'Mello (BSO Slumdog Millionaire)