dijous, 4 de setembre del 2008

apartamentet de Marrakech :P








Ja tocava! primera imatge de l'aventurilla per Marroc! I no podia ser d'un alrte lloc que del meravellós riad on vam passar les dues primeres nits! Peazo llit! Peazo suite! I peazo pati, terrassa...toooooot!
Dies extranys.. Fa un any tot era tan "fàcil"! Aleshores no m'ho semblava, és veritat, xo com estava a punt de canviar tot! per primera vegada m'havia despertat en una de les habitacions de la M504. Probablement vaig obrir les cortines i em vaig kedar embobada durant uns minuts amb els arbres gegantins k tot just comnçaven a tenir fulles taronges. M'encurioseix moltíssim pensar qui haurà mirat avui per aquella finestra. Segurament no s'imagina que quan obri la porta del pis i es creui amb un veí coneixerà una persona que no oblidarà mai a la vida, o que quan trepitgi el menjador de la facultat s'haurà endinsat en una aventura que el tindrà atrapat i alucinat a cada segon. En fin....nostàlgia totl ja ho veieu! Lua i Adri us envejo! Ratonsita a tu també! k segur k Holanda també serà una passada!
Missing Jyväskylä and you all.....
Petons i abraçades gent
Sona: More than words - Extreme