divendres, 21 de març del 2008

again from Finland


Al mig del llac, xo molt al mig al mig eeh!! ës genial! senzillament m'encanta akest país... avui el temps era espectacular. potser el més fred des que som aquí, xo amb un solm alucinant i els reflexes i ombres k creava a la neu m'han captivat. Doncs bé, malgrat el fred a nosltres niongú ens ha impedit la sauna amb la capbussada al llac típic de sempre (i per dscmptat foto tmb típica). He posat aquesta, però si demà tinc una estoneta en penjaré algunes més al blog, pk estan sent uns dies més k aprofitats. I de la gent no en parlem!! k estem com reines vaja.. i res.. k és cm si no haguéssim marxat mai d'aki. axi k vaig a aprofitar els dos dies i mig k keden i vaig a ajudar a la cuina o a visitar en Sebi o a fer ruta o al k sigui!

Molts petons a tothom des de Finlàndia i passeu-vos-ho molt bé akests dies! MUaaaaaaaaaaaaa

Sona: Rojitas las orejas - Fito y Fitipaldis (ja és la segona vegada k sona, va x ti Mery!!)Temperatura exterior: -11 ºC ( a veure si arribem als -18 ºC k diuen les previsions!)