dimecres, 23 de gener del 2008

3,2,1... CLICK!


tenint la sort k la Clara em sembla k no controla això dels fotologs i no es podrà indignar pel fet que hagi posat aquesta foto, avui va per vosaltres! per un retrobament parcial d'aquest espectacular grup (Clara per si al final ho veus, k t trankilitzi llegir k akesta foto té un motiu: és l'única en la k sortim totes! wenu i també pk m'encanta. es l k tenen ls fotos automatikes :P) Kins moments després de la preestrena eh....
doncs res, a les que avui he vist dir-vos k m'ha alegrat estar amb vosaltres de nou, veureus ballar i morir-me una mica d'enveja (encara que no em fan falta les vostres paraules x veure k tot plegat ja no és el mateix..)

I d pas...aprofito ja x recordar k HEM DE FER UN SOPAR. Jo ja sóc aki, així k no em poseu com a excusa i a la Carla i la Mireia si fa falta les fem venir d'allà on siguin!

Mil petons xules!!! Petonets també x tots els lectors!