dijous, 13 de desembre del 2007

felicitats papi!


Moltes felicitats!!!
Wenu..ja ha arribat el dia de l'altre cumpleañero!! Mira que m'estic perdent una de pastissos improvisats!!
Pare, que sóc molt lluny, però tinc el meu cap molt aprop vostre i per descomptat que tampoc m'oblidaré d'akest aniversari. Espero que un any més no et pesi i no deixis d'anar al gimnàs, a les curses i a tot plegat eh! Que m'encanta que sempre tinguis tante sganes de fer coses i a més jo tinc moltes ganes d'anar amb tu a una d'akestes classes de Pilates o dl k sigui. Pensaré molt en tu des d'aki dalt, vosaltres recordeu-vos de mi a l'hora del sopar eh! El mateix que li vaig a dir a la mama...la força i les ganes d'abraçar-te seran dobles quan arribi, així que aquest any et faré esperar una miqueta =)
T'estimo papa, per molts anys!! Passa-tho molt i molt bé i estigues atent per rebre tots els petons que t'envio, muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak

1 comentari:

Anònim ha dit...

MO9LTES FELICITATS PAPA!
Avui li toca fer anys al senyor de la casa..
T´estimo!
Petons,fins després!